fredag 11 april 2008

Intervjuförberedelser

På måndag smäller det! Då ska jag på anställningsintervju. Jag har läst karriärssajter om intervjutillfället. Jag har tänkt ut svar på eventuella frågor. Jag har bestämt vad jag ska ha på mig. Polotröja är ett måste då min hals antar en rödaktig ton när jag blir lite nervös (eller om jag dricker vin...). Jag har köpt en ny kjol, dressad, men ändå avslappnad. Jag ska få låna en kappa av Carina. Idag var jag och klippte mig. Jag har inte klippt mig sedan oktober så jag såg lite väl trashig ut. Nu ska jag maila min ansökan och annonsen till Fredrik så han får skriva ut den på jobbet. Sen är det nog bara att invänta måndagen. Jag behöver tummar hållna klockan 17.00 på måndag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken toppsnäcka... ;)

Kramen Carolina

Johanna Wenner sa...

Tack! Jag är nöjd! Hoppas att det är bättre med förkylningen! Fika snart? Kram kram Johanna

Anonym sa...

Vilken snygg bild! Det blev ju bra det där frisörbesöket. På måndag så ska jag hålla tummarna så det värker!

kram, Carina

Anonym sa...

Johanna. Jag kan inte tro annat än att det kommer att gå toppenbra på måndag. Dina inre kvaliteter i kombination med ditt välplanerade vackra yttre måste få dig att hamna i topp bland tänkbara kandidater. Jag kommer att börja bita på naglarna och röka på måndag ;-) Hoppas att du förstår att jag verkligen vill vill vill att det ska gå toppenbra för dig!
Kramisar Mette