tisdag 15 april 2008

Snabb rapport

Jag har ingen aning om hur det gick på anställningsintervjuen. Kommunens fyra högsta höns ställde frågorna. De var trevliga, men de gjorde mig definitivt inte mindre nervös. Det är ju dessa personer som figurerar i media här. Jag försökte svara så gått det gick, men jag kände mig stel som en pinne och charmig som en sten. Det dök upp några frågor jag inte var beredd på. Några arbetsuppgifter var inte angivna i annonsen och kom som lite som överraskningar. De har kallat sex personer till intervju och har hälften kvar att intervjua. Jag tror att jag hamnade lite på plus när de förstod att vi hade en gemensam bekant i Stockholm som flera av dem hade väldigt positiva erfarenheter av. Så om jag får jobbet så får jag tacka Leffe N på byggnads... *s* Jag tror inte att jag kommer att få svar förrän om cirka tre veckor. Det innebär att jag inte är ratad ännu i alla fall...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du grejar det här. Jobbet är ditt! Om Leffe N är din bästa referens så måste det ju gå vägen :-)

Håller tummarna - kram
Gunilla

Johanna Wenner sa...

Hej Gugge Björn! :)
Vad roligt att du kommenterar på min blogg!
Du fattas mig och jag hoppas att vi får möjlighet att ses snart. Jag kommer dock inte ner till första maj :( Våra jäkla bilar äter upp våra pengar så jag kan inte resa. Hoppas att det blir en superduperfest!!!
Stor kram
Johanna