tisdag 1 april 2008

Blondinbella

Blondinbella! Efter att ha lagt ut det stora fotot på mig själv, ser mig blogg ut som Blondinbellas...! Hon har Sveriges för närvarande mest lästa blogg. Hon är 17 år och tjänar brutala pengar och får en massa reklamgrejer för att blogga. Okej då, det skiljer 20 år på tjejerna med drinkarna. Hon skriver om fester, mode och kompisar. Jag skriver om mina barn, min mat och mitt stökiga hem. Hon är MUF och jag var SSU. Hon har ett ego större än Jupiter. Mitt ego är mer som Pluto. Det måste vara därför hennes blogg har typ 40000 träffar om dagen, medan min blogg toppar på 10-15. Å andra sidan är mina läsare mina vänner som jag känner, medan hennes läsare lika ofta skäller på henne som de skriver snälla saker. Min blogg är definitivt inte som Blondinbellas. Tack och lov!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fattar inte vad som är så speciellt med henne. Är det intressant det hon skriver, eller? Jag har bara läst lite av det, men jag fattar inte grejen.

/Carina

Johanna Wenner sa...

Jag tror att om man är i hennes ålder så är hon väldigt nära idealet. Snygg, duktig i skolan, vackra kompisar, går på coola ställen och är väldigt märkesmedveten. Jag läste hennes blogg i några dagar. Kände att det blev lite för mycket idag är jag med i dessa media,fika med kompisar, träna på SATS och idag är jag så här snygg... Även om jag retar mig lite grand på henne så kan jag inte låta bli att kika då och då... :)