tisdag 1 april 2008

Positiva bloggeffekten

Kicki, min granne, dök upp på msn nyss.

Kicki B säger:
Läste på din blogg att du ska på anställningsintervjuv - va´kul!!!
Johanna säger:
ja, verkligen helt otroligt kul! Jag är jätteglad! Känns som hälften är vunnet att bara komma på intervju. allt annat är bonus
Kicki B säger:
...men jag är också bekymrad över dina hälsprickor.....har du glömt att jag är fotvårdsspeciallist???????
Kicki B säger:
Jag KAN faktikskt det där! Hjälpa dig med hälarna, alltså!'
Kicki B säger:
You´r talking to a pro.
Johanna säger:
allvarligt!? sitter du bara ngåra meter ifrån mig och är expert på hälar!!?
Kicki B säger:
jo

På torsdag är det en glad och tacksam Johanna som går ner till sin snälla granne med sina äckliga hälsprickor. Med sådana vänner är livet lätt att leva!

Inga kommentarer: