söndag 6 april 2008

Trevlig kväll

Jag nämnde som kortast att min fredagkväll var bra, riktigt bra faktiskt. Så här i efterskott så önskar jag att jag gått hem klockan 23, men det gjorde jag inte. Det fanns för mycket plats för vin kvar efter att ha suttit och hemma hos Helene, tills hon skulle gå ut. Carina tog med mig och Maria hem till sig och där blev vi sittande, pratandes över "ett" glas vin. Dagen efter mådde jag inte så bra. Jag skulle kunna hävda att jag mådde som jag förtjänade, men jag förtjänade inte att må så risigt! Jag fick "prata med Ulrik", "lämna meddelanden i porslinstelefonen" och "köra bussen" upprepade gånger. Jag väljer dock att göra som Carina och skylla på sushin :). Tack Helene för en mysig tjejkväll! (Det finns fler bilder, men jag minns inte om vi sa ja eller nej till att blogga dem...)

Inga kommentarer: