tisdag 1 april 2008

Girls and sushi

Min vän Carina-Carouschka har börjat blogga. Jättekul tycker jag och hoppas att hon ska gilla att "skriva av sig" lika mycket som jag gillar det. På fredag är det tjejfest hos Helene och innan den ska jag hem till Carina och äta Sushi. Jag föll för sushi när jag var i Stockholm för ett tag sedan. Jag har längtat efter det sedan dess. Så gott och fräscht!

Igår när jag pratade med Carina över msn skickade hon nedanstående bild till mig. Den är tagen någon gång emellan länkade bilder är tagna och texten skriven Gillar speciellt blicken...! Funderar på om jag faktiskt ÄR snyggare när jag är full... annars brukar ju det vara något jag bara hävdar på skoj... Jag ser liksom smalare ut på något sätt... Eller är det rom-red-bull-drinken som gör det... Det var en bra kväll, invigningen på nya Aveny. Jag tackar ödmjukast för fotot! Funderar lite över vad jag ska göra med fotot på Helene och Captain Morgan... :D

Inga kommentarer: