måndag 31 mars 2008

Anställningsintervju

Jag ska på anställningsintervju. Fatta; jag ska på anställningsintervju!!! Anställningsintervju till drömjobbet! Det känns helt overkligt, men fantastiskt. "Nu får du gruva dig i två veckor" log sekreteraren som ringde för att boka in tiden. "Nej, jag tänker längta och vänta och se fram emot det!" svarade jag. Nu behöver jag många snälla positiva tankar från alla tänkbara håll! Den 14 april ska jag vara mitt allra bästa jag!

Jag är så glad så det pirrar i hela kroppen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjärtat hoppar dubbelslag! Vad glad jag blir!!! Halva slaget är vunnet nu Johanna. Hur efterlängtat var inte detta! Perfekt inställning att du tänker längta istället för att gruva dig.
jag ska skicka positiva vibbar till dig varje dag hela veckan och hoppas att alla andra gör likadant. Du ska vara på topp på den stora dagen.
Massor med kramar. Mette

Anonym sa...

Men vad roligt! Det är du verkligen värd! Ska hålla både tummarna och tårna så kanske du får dubbel tur?! Var bara dig själv så hoppas vi att det går bra.
kram Carina