söndag 9 mars 2008

JAG VILL!!!!

Ibland vill jag något så hjärtinnerligt mycket att det nästan gör ont. Jag har just klickat "skicka" och fått iväg en jobbansökan. När jag såg detta jobb på nätet var det som om jag gick upp i puls och en rysning gick igenom kroppen. Det känns som om allt jag gjort tidigare, all erfarenhet jag har samlat på mig, alla timmars studier, har varit en språngbräda för att få detta jobb. Det är ett jobb som politisk sekreterare för socialdemokraterna på kommunstyrelsekontoret här i Sundsvall. Arbetsbeskrivningen ligger så nära mitt drömjobb man kan komma. Jag har filat på min ansökan i säkert en vecka och nu när den gått iväg så känner jag mig helt naken. Jag vill detta så mycket!!!! Jag vill verkligen verkligen jobba som politisk sekreterare för socialdemokraterna på kommunstyrelsekontoret i Sundsvall!!!
Jag vill!

Jag vill!!

Jag vill!!!

Jag VILL!!!

JAG VILL!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna allt jag kan.

När man kollar på kravspec, önskelistan och det de tycker är meriterande för tjänsten så är du helt enkelt klippt och skuren för det här jobbet.

Om de missar att anställa den i särklass bästa kandidaten gör de en otrolig tabbe. Större tabbe än besluten kring inre hamnen, sopförbränningen inne i tätbebygt område och teterkvarteren tillsammans. ;)

Anonym sa...

Hej vännen.. hoppas hoppas hoppas och håller alla tummar jag kan för dig... kram Carolina

Johanna Wenner sa...

Tack för glada och uppmuntrande ord! Stora kramar till er båda! Johanna