onsdag 5 mars 2008

Lite stimulans

Jag är återförsäljare för Alpnaerings produkter. Jag håller inte några hempartyn för tillfället, men gör beställningar då jag själv behöver produkter. Beställningar måste göras med max tre månaders mellanrum, annars faller man ur deras system. Det är dock inga problem att bli aktiverat igen. Jag konstaterade att det var mer än tre månader sedan min senaste beställning och ringde huvudkontoret.

Jag: -Hej, jag heter Johanna Wenner och är återförsäljare hos er.
Alpnaering: - Hej.
Jag: - Jag skulle behöva bli påsatt igen.
Tystnad
Alpnaering: - Aktiverad menar du!?
Jag: - Shit, oj, nu blev det lite fel, fniss fniss...
Alpnaering: - Skönt med ett skratt så här på morgonen. Vad har du för nummer?
.
.
.
Ridå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA... det där låter som något jag skulle kunna bjuda på också!!! Hoppas du har det bra, vi får ta en fika igen snart... var myspysigt...

kram carolina

Johanna Wenner sa...

Ja, det var verkligen mysigt att fika! Skönt att få sitta ner och ta det lungt utan att bli avbruten :) Kram på dig!