tisdag 4 mars 2008

Heldag i Hassela

Idag har jag och barnen haft en fantastisk dag i Hassela. Det var Selångers församling som arrangerade, till ett mycket förmånligt pris fick vi resan, liftkort, lunch och inträde till badet. Jag och barnen utnyttjade dock inte liftkortsdelen. På samlingen i Granlo Kyrka träffade vi en del "kändisar", ett kärt återseende var Anna H och hennes Moa. Något försenade kom vi sedan iväg till Hassela. Vi började dagen med tidig lunch. Sen åkte vi madrass och lekte i snön. Det var verkligen strålande väder och vi hade det ganska kul. Barnen bråkar er hel del nu och det var en del gnäll och gnabb. Huvudsyftet med vår resa idag var dock badet! Vi badade i tre timmar. Bassängen var perfekt för Linus och Maja; lagom djup, lagom mycket att göra, lagom stimmiga barn runt omkring och vi hade det jättemysigt! Jag erkänner gärna att vi var fruktansvärt trötta när vi åkte hem. Trötta, men nöjda. Jättenöjda!





Dessvärre är min kamera alltmer lynnig och det blev inte så många bilder som jag hoppats...

Inga kommentarer: