fredag 10 augusti 2007

Mycket bättre nu!

Fredrik kom hem en dag tidigare, onsdag, från Umeå efter att ha läst min blogg. Det är kärlek!Jag somnade som en stock efter att vi pratat en liten stund. Vaknade på torsdagen och mådde visset, bestämde mig för att inte åka till jobbet. Bra beslut; var låg hela dagen. Det bästa var dock att vi hämtade hem barnen! Gick på GIF-match i fina vädret. Tråkig match, trevlig familj.

Idag har allt känts bra. Jag jobbade från nio och det var roligt att rensa ogräs. En av sommartjejerna gjorde sin sista dag idag och bjöd på go'fika; blåbärspaj. Efter att jag kommit hem har jag varit med barnen; lekt, gått till Apoteket och affären (de cyklade=Maja och körde sparkcykel=Linus), lagat mat och ätit. Vi har dessutom bestämt matlista för de närmsta två veckorna och jag har skrivt inköpslista. Fick pengar av mamma så jag kan storhandla.

Fredrik dömer fotboll i Holm ikväll och jag och barnen har fredagsmys framför "Björnbröder 2". Imorgon blir det nog grillning med grannar.

Inga kommentarer: