söndag 5 augusti 2007

Jag är sååå pinsam :D

Jag har en ambition att, inför barnen, sätta en ganska hög nivå av pinsamheter så att de, när de blir större, inte ska lida så mycket av mina utfall inför sina kompisar. Jag försöker intala mig att detta är en mycket bra invänjningsstrategi. Jag brukar bland annat sjunga och dansa ganska mycket, men inte så bra.

Igår hörde jag Black eyed peas låt "My humps" och blev helt tagen; "Jäklar vilken bra låt! Den svängde! Hon, tjejen, dansade så coolt! Lite för mycket juckande kanske, men hon gjorde det ju bra. " Med försök till liknande dansande förklarade jag detta fantastiska för Fredrik. Då sa Fredrik stopp! Detta var tydligen i pisammaste laget; mitt ordval i kombination med mitt dansande blev tydligen för mycket, till och med för Fredrik som brukar tåla ganska mycket. Han har nu, på ett väldigt snällt sätt, bett mig att minska mina pinsamhetsattacker mot barnen. Vi får väl se... :D

Idag städar jag till Black Eyed Peas' cd Monkey Business.

2 kommentarer:

arnebergstrom sa...

Hej Johanna
Jag skulle vilja se dig när du städar i en rock och dammvippa till "My Hump"!!!! Kan du inte lägga ut en video på youtube, snäälla......./ Kram Arne

Johanna Wenner sa...

Det skulle jag gärna göra. Men jag har tyvärr ingen städrock, så det sprack... :D