fredag 17 augusti 2007

Jag är en Disneyprinsessa!


Jag gjorde ett test som jag hittade här...

Vilken Disneyprinsessa är jag? Jag är Pocahontas. Känns ganska okej faktiskt. Mitt minne av henne är att hon mötte kärleken och vågade förändra sitt liv samtidigt som hon ville skapa fred och gjorde uppoffringar för att nå sina mål. Måste nog kolla filmen igen så att det inte visar sig att jag är ute och cyklar...

Jag är faktiskt glad att jag inte blev en av de andra lallande lollorna...

You are Pocahontas. You defy convention and sometimes do what is considered taboo. Unfortunately, others do not always appreciate your differences, so it's good that you are so strong-willed. You are loyal and you believe in fate. Your true love will find you one day.

Find Your Character @ BrainFall.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oavsett vad du får för resultat i ett eventuellt test så är du alltid min prinsessa.

Anonym sa...

Wow!!! Där hittade herr Strese en kommentar av guldkaraktär. jag är faktiskt lite imponerad :-)
Själv är jag en " Belle" Who is Belle????
Mette

Johanna Wenner sa...

Mette: Belle är skönheten i Skönheten och odjuret. Gul klänning om man tittar på "gruppbilder" av prinsessorna.

Fredrik: Tack för det. Puss puss!

Anonym sa...

Tack Johanna. Då har jag lärt mig min Disneyläxa.