fredag 12 oktober 2007

Safe sex

Det kom faktiskt två mail från Camilla... :D

Hur skulle det se ut om alla gjorde reklam för samma sak!!!!

Nya märken att välja på:
  • FELIX kondomer: Gör det goda godare
  • FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig
  • GEVAILIA kondomer: När du får oväntat besök
  • NOKIA kondomer: Connecting people
  • OLW kondomer: För att du älskar det goda
  • CARLSHAMNS kondomer: Gott, gotti, gott gott
  • McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder
  • LIBERO kondomer: Det känns tryggt
  • LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig
  • VICKS kondomer: Extra starka, extra friska
  • STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det
  • PEDIGREE PAL kondomer: Rekomenderad av ledande uppfödare köttiga bitar rakt igenom
  • GINSANA kondomer: Orka mer
  • GB-GLASS kondomer: Jag och min magnum
  • LOREAL kondomer: För det är jag värd
  • GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry
  • DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning
  • ERICSSON kondomer: It's all about communication
  • MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today
  • ALGRENS-BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen
  • PRINGLES kondomer: Once you pop, you can't stop
  • BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken
  • WHISKAS kondomer: Om kissen själv får välja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tjejer, Både Johanna och Camilla, för att ni förgyller min fredag

:-)

Johanna Wenner sa...

Jag är glad att du kommer hem snart! Du är mycket välkommen! Puss puss Johanna