måndag 22 oktober 2007

Hejja Granlo!

Hela familjen åkte till sporthallen i lördags för att titta på innebandy, division ett. Då jag bor i Granlo så faller det sig naturligt att hejja på hemmalaget. Jag tycker att det, över lag, är väldigt tråkigt att åka och kolla på sport. Fast den här gången hade Linus uttryckt en önskan att vi skulle göra något "hela familjen". Det blir nog oftast så att jag tar chansen att stanna hemma när Fredrik far iväg med barnen på olika sportevenemang. Nu bestämde jag mig dock för att följa med.

Granlo förlorade mot Farsta, men jag hade det trevligt. Träffade lite kompisar. Drack kaffe. Åt godis. Såg att barnen hade det kul med sina kompisar. Och att Fredrik var nöjd med att få titta på sport (besviken på resultatet dock). Kändes bra att jag följde med, men jag kanske inte tittade så mycket på matchen...

Maja gillar att fotografera. Hon tar ofta bilder som jag kanske inte skulle tagit. De flesta av nedanstående bilder har hon tagit!

Inga kommentarer: