söndag 11 november 2007

Vad vill jag kommunicera?

Detta har jag frågat mig någon gång förrut...

Nu kommer jag här igen; trött och hyfsat onykter... ge mig ett svar på vad jag egentligen vill... ge mig kärlek eller misstro; ge mig det som kan förväntas en halvt onykter tjej i sina ganska bästa år... jag vill ju så gärna vara till lags... eller egentligen inte... alla som är idioter skriver på bloggar när de är fulla; fortsätt! Men om jag bara är precis så onykter så det passar min blogg så måste det ju vara finess och stil och inte något annat... låt mig sova nu... jag är snygg, men behöver bekräftelse, eller något annat som är klokt, men inte behövande... Pussar och kramar!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min Fina Johanna.
Måste nog ta ett part drinkar eller 5 innan jag kan lägga in ett lämpligt svar på detta :-).
Puss o kram. Du är underbar!Alltid!
Mette

Anonym sa...

Hej Johanna!
Det var inte igår (syrran har precis skickat länken till din blogg). Måste bara kommentera då du skriver att du saknar bekräftelse: Det är få människor som är så varma och sant hjärtliga som du. Även om du och jag inte tillbringat hysteriskt mycket tid ihop så är det den bild jag har av dig.
Ta hand om dig!
/Elin Vängborg

Johanna Wenner sa...

Mette: Puss och kram! Du är bäst!!!

Elin: Long time no see, tjejen!!! Så himla roligt att du gav dig till känna. Tack snälla du för de fina orden. De värmde! Egentligen borde mina små fylle-epos bemötas med tystnad... :) Maria berättade att du avancerat på jobbet! Gratulerar! Vad är det du gör nu? Hur mår barnen? Hoppas att vi får tillfälle att ses inom överskådlig framtid. Vi brukar ju faktiskt ha det väldigt trevligt när vi ses! Stor kram Johanna