måndag 12 november 2007

Snabba kast

Ena dagen (natten) skriver jag ett litet konstigt inlägg när jag är lite full. Dagen efter går jag i kyrkan och hälsar på kyrkoherdern och hoppas han inte känner lukten av gårdagens rödvin. Dessutom fick jag kommentarer av mina nära och kära att jag fortfarande luktar/stinker vitlök och indisk mat sedan i fredags... Stackars min omgivning!

För övrigt så måste jag nog ändå säga att jag är vid gott mod. Känner mig lätt till sinnes. Jag har så mycket att vara glad för just nu.
  • Jag saknar Fredrik i veckorna och blir glad när han kommer hem. Det är sunt.
  • Jag trivs bra på min arbetsträning. Dessutom blev jag ombedd/uppmanad att söka en tjänst på den avdelning jag sitter nu. Jag lämnade in min ansökan i torsdags. Då var det nio sökande. Jag vågar inte hoppas så mycket, men jag har i alla fall sökt ett riktigt jobb som jag vill ha. Håll tummarna!
  • Jag och barnen har börjat få flyt på varandet här hemma i veckorna. Visst är det bråk och tjafs ibland, men det stora hela går mycket bra.
  • Min kusin Mette och hennes barn har bokat biljetter och kommer hit i början på december. Jag längtar jättemycket och ser fram emot att de ska komma. Vi ses alldeles för sällan och det är så fantastiskt trevligt när vi väl ses!
  • Jag känner mig mer positiv än jag gjort på länge. Visst blir jag fruktansvärt trött ibland, men inte så jag blir liggande i flera dagar.
  • Jag omger mig med vänner jag tycker om och även om det inte alltid är irl utan genom andra forum så känner jag mig inte ensam och det är skönt.

Jag har det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Trodde att det var jag som var lite förvirrad förstod liksom inte ditt inlägg. Kramar Sussi

Johanna Wenner sa...

Menar du det förra? :D Jag är i så fall glad över att du inte förstod det jag inte hade vett att uttrycka... Tänk vad jobbigt det hade varit om du hade tyckt att jag var glasklar... :o)
Kram på dig!