tisdag 27 november 2007

Förskräckligt ämlig

Jag mår som en krossad snigel idag. Riktigt skit. Blev dock glad när Camilla frågade om jag skulle följa med ut på Ikea en sväng för lite lunch och julshopping. Försökte rama in ögonen rejält med svart penna för att få bort den värsta "pisshål i snön"-känslan. Det gick sådär. Såg nog mer ut som en trött tvättbjörn. Min huvudvärk gick över efter två Alvedon och en kopp kaffe. Min själ blev lite piggare efter lite shopping och trevligt sällskap. Camilla köpte födelsedagspresent till sin sambo på Kicks och jag "var tvungen" att prova Escadas nya parfym S. Dumt gjort. Med facit i hand så är det inte bra att prova parfym när huvudet egentligen håller på att sprängas och bara hålls tillbaka av piller. Jag vet inte om S luktar gott, jag vet dock att om min handled kommer för nära min näsa så smärtar det i huvudet. Inget gott betyg.

Nu ska jag hämta barnen och försöka få dem att fixa lite fint i sina rum. Jag har tänkt ut konkreta uppgifter åt dem. Jag ska försöka ta tag i köket.

Inga kommentarer: