fredag 29 februari 2008

Sifoundersökning

Jag har fått en undersökning från Sifo, Sverige Nu 2008. Det är en massiv tidning med en massa rutor som ska kryssas i. "Bäst jag får det gjort lite snabbt innan jag kliver in i duschen", tänkte jag... Jag har nu suttit i över en timme och kommit till sidan 13 av 44. Jag kan konstatera att jag spenderar väldigt lite pengar på hårvård... Och att det är väldigt många tidningar jag inte har läst... Och att jag har ganska många timmars kryssande framför mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får du en trisslott som tack för hjälpen....Hoppas i så fall att den ger god utdelning :-)
Mette

Johanna Wenner sa...

Jag tror inte att det var en trisslott... Snarare en tjugofemtedel av en premieobligation... Jag ska väl sätta mig med resten när jag vaknar imorgon. Puss och kram till dig från mig! Johanna

Anonym sa...

Attention!