söndag 10 februari 2008

Schlager och sushi

Igårkväll körde mamma mig till lillebror Pelle för Melodifestival och sushi. Dessutom fick jag träffa Pelles tjej Anki. Alla har träffat Pelles Anki tidigare utom jag, till och med Fredrik, så nu var det äntligen min tur. Jag tycker att vi hade en mycket trevlig kväll! Jag är dock inte helt överens med övriga Sverige om låtarna som gick vidare. Jag gillade Sussie Tappers låt bäst, lite märkligt bara att när jag blundade så dök Eva Dahlgren upp på näthinnan och att jag nynnat "Vem tänder stjärnorna" hela förmiddgen idag... Jag gillade Amy Diamond och E-type/Poodles, men Christer Sjögrens "I love Europe" vill jag helst inte höra fler gånger. Strax före midnatt kom jag på att det var dags för fotosession. Jag vill särskilt uppmärksamma på att jag och min bror har väldigt slimmade ansikten och faktiskt inte en tillstymmelse till dubbelhakor trots att vi har uppnått beaktningsvärda åldrar och vikter båda två. Tack, Pelle och Anki, för en trevlig kväll!

Inga kommentarer: