söndag 25 maj 2008

Mors dag

Fredrik tog barnen och åkte iväg för att införskaffa present till mig på Mors dag. De var borta LÄNGE. Tanken var att de skulle hitta luktärtsplantor, men det fanns inte på någon av de fyra ställen de besökt. Jag är så himla sugen på luktärter just nu, men har inte fått ner några frön i jorden ännu. När de äntligen kom hem fick jag dessa fina mysiga saker. En superfin pelargon, jag gillar pelargoner, Maja hade fått välja blomman. Sex jättefina doftljus som Linus valt till mig. Maja hade ritat en teckning och målat en sten. Dessutom fick jag ett valfritt resturangbesök. Sen åkte vi till svärmor och åt mat. Det känns som en hyfsat bra dag. Mors dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

OJ! Det var inte en dålig morsdagspresent det!
Speciellt söt var väl teckningen *ler
(sött)
Ha en riktigt bra dag idag!!
*Kram på dig!

Anonym sa...

Menar du att det har varit mors dag??? Jag märkte inget......
Mette

Anonym sa...

Menar du att det har varit mors dag??? Jag märkte inget......
Mette