måndag 28 januari 2008

Vackert vackert

När jag vill hitta bilder till min blogg så brukar jag googla på de ord jag vill kommunicera och sedan klicka fram de bilder som kommer upp som träffar. Jag sökte på "lugn" och hittade en fantastiskt vacker blogg. Jag har inte läst innehållet, men gå gärna in där och njut av bilderna. När barnen har somnat så bara måste jag kolla ifall bloggerskan (för det är nog med största sannolikhet en tjej...) skapat bilderna själv. Titta och njut! Bilden från nedanstående inlägg kommer från Kitchenbloom!

Uppdaterad: Jag mailade till tjejen med nämnda blogg för att fråga om jag kunde låna hennes bilder. Hon sa vänligt, men bestämt, nej. Det respekterar jag självklart och har nu tagit bort hennes bild från inlägget nedan. Jag tycker dock fortfarande att ni kan kika in på hennes vackra blogg.

Inga kommentarer: