torsdag 3 januari 2008

Ett nytt år...

Rättså coolt att skriva första inlägget för i år. Min ambition var ju att få till lite redogörelse över vad som hänt den senaste tiden, men tiden har inte riktigt räckt till. Fredrik har legat sjuk i flera dagar och jag kör hemma-racet. Då blir det ingen tid för bloggande, minsann.

Tänker dock lägga ut två länkar för att ni ska få se lite bilder på hur julafton och nyårsafton såg ut för den Wenner-Streserska familjen.

Efter att jag sett dessa foton så funderar jag på att göra en Bridget Jones... Alltså inte sätta på min chef eller supa och röka hårt och svårt, utan mer berätta här på bloggen hur härligt rund och mysig jag är och därefter redovisa en eventuell omläggning av kostvanor (alltså som Bridget Jones). Detta är dock på planeringsstadiet ännu och en sådan aktion skulle kräva att jag gräver fram både måttband, våg och kamera.

Nu får ni hålla till godo med:
Julafton
Nyår

Inga kommentarer: