söndag 29 juli 2007

Love bombing

Häromdagen fick jag ett sms av Jenny:

"Beskriv mig med 1 ord! BARA ETT! Sänd det till mig, o sänd detta sms till dina vänner o se hur många roliga beskrivningar du får tillbaka ;)"

Jag följde uppmaningen och skickade dels ett svar till Jenny och dels skickade jag vidare sms:t till en rad vänner. Vilken kick att få tillbaka svaren!
  • Spontan
  • Kämpe
  • Förtroende
  • Smart
  • Charmig
  • Rogivande
  • Snäll
  • Omtänksam
  • Solig
  • Beundransvärd

Är detta jag? Detta är jag!!! Så som några andra uppfattar mig.

Kanske baseras något på gamla meriter, men jag känner mig så glad och tacksam över alla dessa fina ord. Jag känner också att jag har en del att leva upp till; inte att jag lägger ett extra krav på mig själv utan mer att jag gärna försöker fortsätta att uppfylla detta förtroende som dessa ord innebär.

Kram till er alla som svarade!

Inga kommentarer: