tisdag 10 juli 2007

Konsekvenser av regn

Jag trodde nog att regnigt sommarväder skulle göra att jag satt vid datorn mer. Men regnigt sommarväder gör att övriga familjen vill sitta vid datorn mer och därmed sitter jag mindre. Jag trodde nog också att min vilja att skriva av mig skulle vara större, men jag har ju inget direkt att skriva om. Inget händer ju...

Hela familjen går här i röran och försöker hitta på något. Det enda som händer är att vi vänder dygnet. Är uppe sent för att sedan sova halva dagen.

Hoppas det blir fint väder till helgen. Då ska barnen till stugan med farmor och jag och Fredrik ska på SSÖB (Sup så ögona blö'r), en lagtävling med partyförtecken. Peter och Carina har bjudit in oss till sitt lag. Det ska bli spännande. Tydligen så har mängden alkohol minskat i tävlingen då antal deltgare ökat. Det gör mig ingenting. Jag tycker att det är roligt att komma iväg med kompisarna och full kan jag bli en annan gång, eller inte.

2 kommentarer:

arnebergstrom sa...

Hej Johanna
Hur är läget nuförtiden?
Det här är Arne, Mary-Ann Chatall´s (Kapp-ahl) kompis från Nacka. Du kanske kommer ihåg mig.
Jag hittade ett gammalt foto på dig när vi var ute i skärgården, igår när jag sorterade bilder.
Så jag gick in på nätet och hittade dig. Hör av dig..
Min mail är arnebergstrom@spray.se

Johanna Wenner sa...

Hej vännen!
Det var verkligen länge sedan!
Det är klart jag kommer ihåg dig, det var väl bara sisådär ett par år sedan vi sågs... (eller typ 15... *S*)
Stor kram!