tisdag 4 september 2007

Förändringens tid...

Tänk vad mycket roligt det finns att hitta på. Idag hittade jag en fantastiskt rolig/tragisk sida. Lägg in ditt foto och du får veta hur framtiden kommer att bli, eller hur du skulle sett ut om du varit av det motsatta könet, eller en tavla av olika konstnärer, eller en apmänniska, eller en mangateckning, eller...

Här är bilder på mig: som baby, som man, som tavlor av Botticelli, Modigliani och Mucha, om jag vore en man. Och sist, men inte minst; om några år, om tiden har sitt naturliga förlopp... *shit, jag måste verkligen sluta sola och äta mer krossat linfrö...*





3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir mörkrädd...Kommer du ihåg den där gamla skräckfilmen om den läskiga dockan...Finns skrämmande likheter mellan "barnjohanna" och den. Brrrr!!! Tur att jag vet att du var en söt liten tjej i din verkliga barndom. Därför tror jag att den "åldrade" Johanna kommer att ha ett betydligt behagilgare utseende en denna "åldrade" Skräckversion :-)Mette

Johanna Wenner sa...

Vem vet... jag kanske blir som Chuckie när jag blir äldre... Mowahahahaaa

arnebergstrom sa...

Tjena Johanna
Jag tror att man får flytta in i den virituella världen SECOND LIFE.
Det man kan göra där är att skapa sig själv som man vill att andra skall se hur man ser ut.
Undrar om jag ska se ut som Marcus Schenkenberg gjorde på Värmdö Golf, på den gammla goda tiden, eller..../Kramis Arne