onsdag 25 juni 2008

Lunchinlägg

Idag har jag huvudvärk! Det känns som om ögongloberna pressas ut ur sina hålor. Det var samma sak igår, fast idag är det värre. Jag har försökt att analysera varför denna extrema huvudvärk kommer nu... Beror det på att jag druckit för lite vatten? Eller för att Fredrik och barnen är i stugan medan jag jobbar, den här veckan, och att jag känner mig stympad när jag inte har barnen nära? Kanske kan huvudvärken bero på att det i flera dagar småmullrat av åska i luften? Det jag dock kommer fram till är att jag på fredag ska prata inför nämndsordförandegruppen på en konferens och att jag är väldigt spänd inför det. I mitt tidigare liv höll jag kurser och skolinformationer; att stå inför en grupp och prata var bara roligt, men nu har jag lagt av mig. Jag vet inte om jag kan längre. Det känns som första gången igen coh jag tvivlar starkt på min förmåga. För att kunna släppa den här värsta anspänningen så tänker jag förbereda mig väl med stolpar och frågeställningar ifall jag tappar konceptet, då är det skönt att bolla ut en fråga medan man letar i huvudet efter tråden. Det blir nog bra, hoppas jag... Bara huvudvärken släpper.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!

Jag är helt övertygad om att din dragning kommer att gå jättebra! Vet att du är en klippa på detdär.

Jag kommer att vara endel i trakterna av Hudik i sommar. Då tänker jag att jag ska ta min bil å fara en sväng till Sundsvall med å hälsa på :)

Stor kram å lyckatillspark!

/Maria, Sahlström får jag välan lägga till

Johanna Wenner sa...

Åhå, är det 29-åringen! :)
Jag jobbar en del i juli och kommer vara hemma. Sen hoppas jag på lite turer till Stockholm med familen någon gång. Hör väldigt gärna av dig om du är i närheten!!!
Stora kramar
Johanna

Anonym sa...

Jag är övertygad om att du kommer att göra en strålande insats. Bara du kommer igång så kommer det att gå som en dans.