söndag 15 juni 2008

Hej, minns ni mig?

Minns ni mig? Det var jag som tidigare, med regelbundenhet, skrev inlägg i min blogg. Nu har jag jobbat i en månad lite drygt och hinner inte skriva som förr. Dessutom får jag min skrivarlust tillfredsställd på jobbet. Jag trivs väldigt bra på mitt jobb. Den första smekmånadskänslan har dock gått över och jag ser mina dagar lite mer realistiskt. Jag inser att jag skulle kunna göra hur mycket som helst. Jag tränar mig dagligen på att bestämma att ambitionsnivån inte kan ligga på perfektion; bra räcker långt. Jag inser också att feedbacken nog är att om ingen säger det motsatta så är det bra. Visst får jag lite cred här och där, men då jag fortfarande är osäker på vissa saker så känns det ibland lite läskigt att köra på utan exakt instruktion. Ja ja, det ger sig nog.

Jag har fotat en massa på senaste tiden. Riktigt fina försommar-bilder, som jag ska lägga in så ni får se vid tillfälle. Ibland kan jag komma på mig själv att känna att jag sviker min lilla trogna läsarskara när jag inte hinner skriva, men jag är övertygad om att ni förstår anledningen till min torka. Stor kram till er alla!!!

Inga kommentarer: